Secappin tukipalvelu on tarkoitettu pääasiallisesti organisaation pääkäyttäjille ja loppukäyttäjien tulisi ensimmäisenä ottaa ongelmatapauksissa yhteyttä organisaationsa pääkäyttäjään.
Löydät UKK-sivuiltamme listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi.
Mikäli et kuitenkaan löydä ratkaisua ongelmaasi, olethan ensisijaisesti yhteydessä oman organisaatiosi pääkäyttäjään.
Yleisohjeet:
Asiakasuutisia
Syyskuu 2022
- Uusia toiminnallisuuksia ryhmäkeskusteluihin
- Aina-Bluetooth -painikkeet & Secapp
- Dokumentoinnin ja raportoinnin työkalun (MDO) uusi ulkoasu
- Käyttäjäkohtainen tilasto
Toukokuu 2022
Helmikuu 2022
- OneClick-painikkeiden hallinnointi ryhmäkohtaisesti
- Kuolleen miehen kytkin on saatavilla nyt myös iPhonelle
Joulukuu 2021