Hälytä, tavoita ja koordinoi – sekä kentällä että toimistolla

Secapp on erinomainen viestintä- ja johtamisjärjestelmä urakoinnin ja huollon parissa toimiville organisaatioille.

Secapp-sovellus sopii mainiosti esimerkiksi rakennusyrityksille, verkkoyhtiöille ja kiinteistö- sekä kalustohuollosta vastaaville toimijoille.

Secappilla hälytät henkilökunnan nopeasti ja helposti muun muassa huolto-, korjaus-, tarkastus- tai asennustehtävälle ja sen raportointi hoituu suoraan työntekijän oman älylaitteen kautta. Secappin henkilöturvaominaisuudet tuovat puolestaan lisää turvallisuutta henkilöille, jotka käyvät työkeikoilla yksin.

Sovelluksen tarkistuslistalla voidaan kerätä ja raportoida tietoja kentältä ja yhdistää tiedot kattaviksi raporteiksi (esim. Word, PDF), jotka näyttävät kaikki kerätyt tiedot yhdessä paikassa.

Pyydä demo

Säästä aikaa

Turvallinen chat-ratkaisu päivittäiseen pikaviestintään – jaa tekstiä, kuvia ja videoita.

Säästä aikaa ja anna automaation auttaa työvuorojen täyttämisessä tai sijaisen löytämisessä. Ei enää soittelua tai edestakaisin sähköpostittelua!

Varaudu

Valmiit mallipohjat erilaisiin tilanteisiin, sisältäen hälytettävät kohderyhmät, prioriteentin, tilanteen kuvauksen sekä toimintaohjeet.

Tilanteiden ohjauskeskus kulkee aina taskussasi!

Hälytä ja tavoita

Hälytä ja tavoita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia ihmisiä massaviestitoiminnoilla vain sekunneissa.

Korkean prioriteetin hälytykset ohittavat myös puhelimen ääniasetukset Android- ja iOS-laitteilla.

Mikä on Secapp?

Secappin avulla voidaan varautua kriittisiin tilanteisiin ja hälyttää koko organisaaitota massaviesteillä. Secappin ominaisuudet helpottavat organisoimista, vaikka toimipisteitä olisi useita tai työ tehdään etänä.

Secappilla varmistat toimivat ja turvalliset viestintäyhteydet, hallitset odottamattomia tilanteita ja parannat sekä henkilökohtaista että yritysturvallisuutta ilman, että uusia laitehankintoja tarvitsee tehdä. Secappin henkilökohtaiset turvaominaisuudet puolestaan ​​tuovat lisää turvallisuutta yksin työskentelyyn.

Lue lisää tuotteesta

Kiinnitä huomio…

Sekä päivittäisessä arjessa että yllättävissä tilanteissa.

Secappiin luodaan valmiit viestipohjat eri häiriö- ja poikkeustilanteita varten. Viestipohjat sisältävät mm. hälytettävät henkilöt ja ryhmät, tilanteen prioriteetin, tilanteen kuvauksen ja toimintaohjeet sekä mahdolliset eskalointiketjut. Henkilöiden yhteystietoja, pätevyyksiä ja hälytysryhmiä (esim. huolto, ensiapu, vartiointi) hallinnoidaan Secappin työkaluilla.

Häiriö- tai poikkeustilanteen ilmetessä Secappilla tehdään massahälytys hyödyntäen valmiita hälytyspohjia. Hälytys lähtee useampaa viestintäkanavaa (esim. mobiilisovellus, tekstiviesti, robottipuhelu) kaikille niille henkilöille, jotka on määritelty viestipohjassa riippumatta, onko henkilöllä käytössä vanhempi puhelin vai älypuhelin. Jos kyseessä on korkean prioriteetin hälytys, Secapp ohittaa puhelimen äänettömyysasetuksen Android- ja iPhone-puhelimissa. Kaikki viestin saajat voivat kuitata hälytyksen ja kertoa tilanteensa.

Vakituisen henkilöstön lisäksi tämä ominaisuus on erinomainen tapa pitää myös tilapäiset työntekijät ajan tasalla ja seurata heidän päivittäistä työtään.

A real-time situational awareness forms for the person who made the alert. Secapp shows which alerted persons are available and responding to the situation. The operation manager can share more information in the conversation with the entire group.

Hälytyksen tekijälle/viestin lähettäjälle (tilannejohto) muodostuu reaaliaikainen tilannekuva siitä, ketkä ovat pääsemässä mukaan tilanteeseen. Tilannejohto voi jakaa tietoa keskustelussa koko ryhmälle.

Secappia käytetään henkilöiden hälytys- ja töihinkutsujärjestelmänä esimerkiksi korvaavan työntekijän saamisessa työvuoroon äkillisen poissaolon takia. Henkilöitä voidaan hälyttää myös esim. erikoisosaamisten (huolto, IT, tietty ajokortti) perusteella.

Secappin chatissa keskustelet sekä jaat kuvia, videoita ja tiedostoja tietoturvallisesti. Chat-toiminto on erittäin kätevä niin arkiseen pikaviestintään kuin poikkeustilanteiden hoitamiseenkin. Videoyhteydellä voidaan lisäksi hoitaa esim. konsultointeja ja tarkastuksia tai välittää lisätietoja etänä.

Paniikkinapeilla ja kuolleen miehen kytkimellä voidaan lisätä yksintyöskentelevien työntekijöiden turvallisuutta. Paniikkinapilla hälytys esim. uhkaavassa tilanteessa voidaan tehdä suoraan oman puhelimen näytöltä yhdellä painalluksella ja kuolleen miehen kytkin puolestaan hälyttää automaattisesti, mikäli laite ei havaitse liikettä määriteltyyn aikaan (esim. 1 minuutti).

Secappiin tallentuu kaikki tapahtumat poikkeustilanteen ajalta: hälytetyt henkilöt, kuittaustiedot, jaetut lisätiedot ja tehdyt päätökset. Syntyneestä tapahtumalogista saadaan luotua raportti, jonka pohjalta voidaan purkaa kyseinen poikkeustilanne läpi ja tarvittaessa kehittää toimintamalleja.

  • Tiedon hallinta (esim. laitetilojen laitteet, konfigurointitiedot, asennukset, huollot, vikojen hallinta)

Kerää ja raportoi tärkeitä tietoja Secappin mobiilitarkistuslistoilla. Tarkistuslistat mahdollistavat minkä tahansa lomakkeen digitalisoinnin muokattavissa oleviksi tehtäviksi ja tarkistuslistoiksi, kuten:

  • Säännölliset turvallisuus- ja laatutarkastukset
  • Kriittisen tiedon kerääminen
  • Vaiheittaisten ohjeiden ja työnkulkujen antaminen kriittisissä tilanteissa

Secapp mahdollistaa viestinnän ja hälytyksen kohdistamisen tiettyihin paikkoihin paikannuksen avulla. Määrittämällä sijainnin Secappissa järjestelmän avulla voidaan lähettää sekä manuaalisesti että automaattisesti viestejä ja hälytyksiä määritellyllä alueella jo oleville, sinne saapuville ja sieltä poistuville. Viestit voivat sisältää mm. ohjeet alueella liikkumiseen, keneen ottaa yhteyttä saapuessaan tai varautua poikkeusjärjestelyihin.

Sujuva ja nopea käyttöönotto

Valitse käyttäjät

Valitse työntekijät, ketkä aloittavat Secappin käyttämisen. Voimme tuoda heidän yhteystiedot Secappiin joko suoraan toisesta järjestelmästä tai manuaalisesti.

2 tunnin etäkoulutus

Käyttäjät kutsutaan kahden tunnin koulutukseen kanssamme. Koulutuksesta jää tallenne myöhempää käyttöä varten.

Valmista!

Olette valmiita aloittamaan Secappin käyttämisen. Emme kuitenkaan jätä teitä yksin – tiimimme auttaa, opettaa ja tukee myös jatkossa.

Asiakkaitamme

Citycon

“Nyt meillä on mahdollisuus tiedottaa Kista Gallerian alueelle saapuvaa käyttäjää automaattisesti hyödyntämällä alueviestejä ja valmiita viestipohjia”

Lue lisää, miten Citycon parantaa turvallisuuskulttuuria kauppakeskuksissaan.

Suomen Lentopelastusseura

”Käytämme Secappia hälytykseen, koordinointiin ja raportointiin.”

Katso videolta, miten Suomen Lentopelastusseura käyttää Secappia mobiilikoordinointiin ja raportointiin.

Jokilaaksojen pelastuslaitos

”Ohjelmisto tuo paljon hyötyjä, kuten meille tärkeimmät töihinkutsut ja kaksisuuntaisen viestinnän, jolloin pystymme nopeasti muodostamaan tehtäville reaaliaikaisen tilannekuvan.”

Lue lisää, miten Secappia käytettiin Kalajoen palopelastusoperaatiossa.

Heräsikö sinulle kysymyksiä? Ota yhteyttä tiimiimme.

Ota yhteyttä

Hyödyt

  • Henkilöiden hälyttäminen työkeikoille
  • Keikkaraportointi suoraan kentältä ja koonti yhdessä paikassa työnvalvojalle
  • Secapp säilyttää täydelliset historiatiedot – voidaan tarkistaa mitä tehty ja milloin
  • Työsuoritteiden keräys mobiilisti ja niiden perusteella muodostetut laskut helpottavat hallinnointia
  • Videoyhteys: kentällä oleva työntekijä voi konsultoida toimistolla olevaa kollegaa ja saada suoraan esim. lisäohjeet
  • Nopea raportointi ja laskutus, kun työ tehty
  • Tietoturvallinen chat arkiseen pikaviestintään – jaa tekstiä, kuvia ja videoita
  • Hälytä ja tavoita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia ihmisiä massaviestitoiminnoilla vain sekunneissa (esim. evakuointi- tai onnettomuushälytykset)
  • Säästä tekstiviestikuluissa jopa kymmeniä tai satoja tuhansia euroja vuodessa
  • Perusta ja ylläpidä tarvittaessa tilannekeskusta Secappilla – se kulkee mukana taskussasi
  • Paranna henkilökunnan fyysistä turvallisuutta mobiiliturvapainikkeilla (paniikkinappi ja kuolleen miehen kytkin)
Ota yhteyttä