Hälytys- ja viestintätoiminnot

Secappissa on kiinnitetty erityistä huomiota viestien luotettavaan perille menoon, tietoturvaan ja siihen, että kriittinen tieto saadaan lähetettyä ja kohdennettua sekunneissa juuri oikeille henkilöille – on henkilöitä sitten yksi tai tuhansia.

Hyödyt

Secappin avulla hälytykset ja viestit menevät varmasti perille

  • Takaa viestien perille menon useiden eri kanavien kautta.

  • Vähennä kriisitilanteiden inhimillisten virheiden mahdollisuutta.

  • Varmistaa, että saat ihmisten huomion ja vastauksen nopeasti.

  • Vähentää manuaalista työtä, kuten esimerkiksi soittorinkejä.
  • Pienemmät kustannukset verrattuna perinteisiin viestintävälineisiin, esim. tekstiviesteihin ja puheluihin.

  • Kommunikointi tapahtuu turvallisella alustalla, joka täyttää GDPR:n vaatimukset.

Nopea kaksisuuntainen ja monikanavainen hälyttäminen

  • Viestit saadaan lähtemään yhdellä napinpainalluksella tai täysin automaattisesti

  • Voidaan lähettää eri viestintätavoilla: sovellus, SMS, email, työasema, robottipuhelut ja TETRA/VIRVE

  • Viestit ja hälytykset ohittavat tarvittaessa laitteiden äänettömyysasetukset ja vaativat välitöntä vastausta (OK tai NOK)

  • Viestintä voidaan kohdentaa henkilöiden osaamisten, ryhmätietojen, käytettävyyden tai sijainnin perusteella

  • Hälytettyjen ihmisten on mahdollista nähdä kuittaukset ja vastaajien osaamistiedot reaaliaikaisesti.

Reaaliaikainen tilannekuva

  • Tietoturvallinen kahdenkeskinen, ryhmä- ja hälytyskohtainen chat-toiminto pikaviestintään sekä päivittäisiin että odottamattomiin tilanteisiin.

  • Videoyhteys, josta on apua mm. konsultoinneissa ja kokouksissa.

  • Mahdollisuus kommunikoida nopeasti kriittisten sidosryhmien kanssa: mm. turvallisuusorganisaatiot, valmiusryhmät, johto ja kaupungin viranomaiset.

  • Tilannekeskustelut ja tallenteet keskusteluhistoriasta tarvittaessa seurantaa varten.