Secapp lisää kiinteistö- ja henkilöturvallisuutta

Paranna valmiutta ja ennakointikykyä kiinteistötoiminnan poikkeustilanteita varten monipuolisella Secapp-sovelluksella. Poikkeustilanneviestinnän lisäksi hoidat sovelluksella tietoturvallisesti niin arkisen pikaviestinnän, sijaisten töihinkutsut kuin raportoinninkin. Kaikki tämä alustalla, jossa tiedot pysyvät turvassa ja asiakkaan hallinnassa.

Pyydä demo

Säästä aikaa

Ei enää aikaa vievää soittelua tai sähköpostittelua henkilöiden tavoittamiseksi!

Hyödynnä Secappia henkilöiden hälytys- ja töihinkutsujärjestelmänä mm. korvaavan työntekijän saamiseksi työvuoroon äkillisen poissaolon takia sekä vartijoiden tai huoltohenkilöiden hälyttämisessä.

Raportointi tai tarkastukset hoituvat mobiilisti suoraan esimerkiksi jokaisen työpuhelimesta.

Varaudu

Turvallinen chat- ja videokonsultointiratkaisu päivittäiseen pikaviestintään – jaa tekstiä, kuvia ja videoita.

Viestien valmiit mallipohjat erilaisiin häiriöihin ja odottamattomiin tilanteisiin, mukaan lukien hälytettävät segmentit, tärkeysjärjestys, tilanteen kuvaus ja toimintaohjeet.

Hälytä ja tavoita

Hälytä ja tavoita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia ihmisiä massaviestintäominaisuuksilla. Esimerkiksi evakuointi- tai uhkavaroitukset tavoittavat sekunneissa ja ohittavat puhelimen äänettömyyasetukset.

OneClick-hälytys parantaa henkilöstön fyysistä turvallisuutta ja mahdollistaa välittömän avun soittamisen yhdellä napin painalluksella.

Mikä on Secapp?

Secappin massaviestinnällä tavoitat tarvittaessa sekunneissa koko organisaation ja varmistat nopean yhteydenpidon jokaisen henkilökohtaiseen laitteeseen (esim. ilmoitus vesivahingosta, rikkinäinen autotallin ovi, uudet ohjeet toimittajille).

Secapp helpottaa työtä myös silloin, kun kiinteistöjä on useita eri paikoissa tai työ tehdään etänä.

Secappilla varmistat toimivat ja turvalliset viestintäyhteydet, selviät odottamattomista tilanteista sekä parannat henkilökohtaista ja yritysturvallisuutta ilman uusia laiteinvestointeja.

Lue lisää tuotteesta

Käyttötapoja

  • Evakuoinnit esimerkiksi toimistotornista, ravintola-alueelta tai ostoskeskuksen alueelta.

  • Palohälytys kauppakeskuksessa, bussiterminaalissa tai parkkihallissa

  • Ensiapu, kohtaus, onnettomuus

  • Vesivahingot, sähkökatkot, myrskyt

  • Rakennusvauriot

  • PR häiriötilanteet

  • Väkivaltatilanteet (pahoinpitelyt, tappelut, rikokset)

  • Poikkeukselliset liikkumisjärjestelyt

Onko mielessäsi joku muu käyttökohde?

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin mietitään yhdessä kuinka se olisi ratkaistavissa.

Pyydä demo

Kiinnitä huomio…

Päivittäisessä arjessa

 

Secappiin luodaan valmiit viestipohjat eri häiriö- ja poikkeustilanteita varten. Viestipohjat sisältävät mm. hälytettävät henkilöt ja ryhmät, tilanteen prioriteetin, tilanteen kuvauksen ja toimintaohjeet sekä mahdolliset eskalointiketjut. Henkilöiden yhteystietoja, pätevyyksiä ja hälytysryhmiä hallinnoidaan Secappin työkaluilla.

Hälytä ja tavoita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia ihmisiä massaviestitoiminnoilla vain sekunneissa (esim. suurkatastrofihälytykset). Kaikki vastaanottajat voivat kuitata hälytykseen (OK/NOK) ja kertoa voivatko osallistua tilanteen hoitoon vai eivät.

Massahälytyksen tekijälle (tilannejohto) muodostuu reaaliaikainen tilannekuva siitä, ketkä ovat pääsemässä mukaan poikkeustilanteen hoitoon. Tilannekuvasta näkyy hälytettyjen henkilöiden kuittaukset, mahdolliset lisätiedot ja tilannejohto voi jakaa tietoa keskustelussa koko hälytetylle ryhmälle.

Secappia käytetään henkilöiden hälytys- ja töihinkutsujärjestelmänä esimerkiksi korvaavan työntekijän saamisessa työvuoroon äkillisen poissaolon takia sekä vartijoiden tai huoltohenkilöiden hälyttämisessä.

Secappin chat mahdollistaa tekstin, kuvien, videoiden ja tiedostojen turvallisen jakamisen. Chat-toiminto on erittäin kätevä päivittäiseen pikaviestintään sekä odottamattomien tilanteiden hallintaan. Lisäksi videoyhteyden avulla voidaan mm. konsultoida, tehdä tarkastuksia tai välittää lisätietoja etänä.

Paniikkinapeilla ja kuolleen miehen kytkimellä voidaan lisätä yksintyöskentelevien työntekijöiden turvallisuutta. Paniikkinapilla hälytys esim. uhkaavassa tilanteessa voidaan tehdä suoraan oman puhelimen näytöltä yhdellä painalluksella ja kuolleen miehen kytkin puolestaan hälyttää automaattisesti, mikäli laite ei havaitse liikettä määriteltyyn aikaan (esim. 1 minuutti).

Secappiin tallentuu kaikki tapahtumat poikkeustilanteen ajalta: hälytetyt henkilöt, kuittaustiedot, jaetut lisätiedot ja tehdyt päätökset. Syntyneestä tapahtumalogista saadaan luotua raportti, jonka pohjalta voidaan purkaa kyseinen poikkeustilanne läpi ja tarvittaessa kehittää toimintamalleja.

  • Datan hallinta (esim. laitteet, konfigurointitiedot, asennukset, huolto, vianhallinta)

Kerää ja raportoi tärkeitä tietoja Secappin mobiilitarkistuslistoilla. Tarkistuslistat mahdollistavat minkä tahansa lomakkeen digitalisoinnin muokattavissa oleviksi tehtäviksi ja tarkistuslistoiksi, kuten:

  • Säännölliset turvallisuus- ja laatutarkastukset
  • Kriittisen tiedon kerääminen
  • Vaiheittaisten ohjeiden ja työnkulkujen antaminen kriittisissä tilanteissa

Kriisi- ja hätätilanteissa

 

Parempi valmius selviytyä odottamattomista tilanteista valmiiden viestipohjien ja yhteystietojen avulla. Lisäksi mahdollisuus hälyttää asiantuntijaryhmiä heidän osaamisen perusteella.

Häiriö- tai poikkeustilanteen esim. turvallisuuspäällikkö tekee Secappilla massahälytyksen hyödyntäen valmiita hälytyspohjia. Hälytys lähtee useampaa viestintäkanavaa (mobiilisovellus, tekstiviesti, robottipuhelu) kaikille niille henkilöille, jotka on määritelty viestipohjassa riippumatta, onko henkilöllä käytössä vanhempi puhelin vai älypuhelin.

Mikäli kyseessä on korkean prioriteetin hälytys, Secapp ohittaa puhelimen äänettömyysasetuksen Android- ja iPhone-puhelimissa. Kaikki viestin saajat voivat kuitata hälytyksen ja kertoa voivatko osallistua tilanteen hoitoon.

Massahälytyksen tekijälle (tilannejohto) muodostuu reaaliaikainen tilannekuva siitä, ketkä ovat pääsemässä mukaan poikkeustilanteen hoitoon. Tilannekuvasta näkyy hälytettyjen henkilöiden kuittaukset, mahdolliset lisätiedot ja tilannejohto voi jakaa tietoa keskustelussa koko hälytetylle ryhmälle.

Hyödynnä Secappia henkilöiden hälytys- ja töihinkutsujärjestelmänä mm. korvaavan työntekijän saamiseksi työvuoroon äkillisen poissaolon takia sekä vartijoiden tai huoltohenkilöiden hälyttämisessä.

Ei enää aikaa vievää soittelua tai sähköpostittelua henkilöiden tavoittamiseksi!

Turvallinen ratkaisu päivittäiseen viestintään. Jaa tekstiä, kuvia ja videoita. Voidaan käyttää myös mm. videokonsultointiin.

Paniikkinapeilla ja kuolleen miehen kytkimellä voidaan lisätä yksintyöskentelevien työntekijöiden turvallisuutta. Paniikkinapilla hälytys esim. uhkaavassa tilanteessa voidaan tehdä suoraan oman puhelimen näytöltä yhdellä painalluksella ja kuolleen miehen kytkin puolestaan hälyttää automaattisesti, mikäli laite ei havaitse liikettä määriteltyyn aikaan (esim. 1 minuutti).

Secapp tallentaa kaikki poikkeustilanteen tapahtumat: hälytetyt henkilöt, vastaukset, jaetut tiedot ja tehdyt päätökset. Alustan avulla käyttäjät voivat kerätä ja raportoida tärkeitä tietoja käyttämällä digitaalisia mobiili- ja verkkolomakkeita/tarkistuslistoja, ja ne voidaan lähettää automaattisesti asiaankuuluvalle henkilöstölle. Tiedot voidaan viedä myös PDF- ja Word-tiedostoina.

Sujuva ja nopea käyttöönotto

Valitse käyttäjät

Valitse työntekijät, ketkä aloittavat Secappin käyttämisen. Voimme tuoda heidän yhteystiedot Secappiin joko suoraan toisesta järjestelmästä tai manuaalisesti.

2 tunnin etäkoulutus

Käyttäjät kutsutaan kahden tunnin koulutukseen kanssamme. Koulutuksesta jää tallenne myöhempää käyttöä varten.

Valmista!

Olette valmiita aloittamaan Secappin käyttämisen. Emme kuitenkaan jätä teitä yksin – tiimimme auttaa, opettaa ja tukee myös jatkossa.

Asiakkaitamme

Citycon

Nyt meillä on mahdollisuus tiedottaa Kista Gallerian alueelle saapuvaa käyttäjää automaattisesti hyödyntämällä alueviestejä ja valmiita viestipohjia.”

Lue lisää, miten Citycon parantaa turvallisuuskulttuuria kauppakeskuksissaan.

Suomen Lentopelastusseura

” Käytämme Secappia hälytykseen, koordinointiin ja raportointiin.”

Katso videolta, miten Suomen Lentopelastusseura käyttää Secappia mobiilikoordinointiin ja raportointiin.

Jokilaaksojen Pelastuslaitos

Ohjelmisto tuo paljon hyötyjä, kuten meille tärkeimmät töihinkutsut ja kaksisuuntaisen viestinnän, jolloin pystymme nopeasti muodostamaan tehtäville reaaliaikaisen tilannekuvan.”

Lue lisää, miten Secappia käytettiin Kalajoen palopelastusoperaatiossa.

Heräsikö sinulle kysymyksiä? Ota yhteyttä tiimiimme.

Ota yhteyttä

Hyötyjä

  • Parantunut varautuneisuus poikkeustilanteisiin valmiilla viestipohjilla ja yhteytiedoilla
  • Secappilla voit myös harjoitella skenaarioita ja nostaa varautumisvalmiutta
  • Tietoturvallinen ratkaisu arkiseen pikaviestintään – jaa tekstiä, kuvia ja videoita (chat)
  • Viesti nopeasti ja helposti vuokralaisille esim. järjestelmähäiriöissä tai uhkatilanteissa
  • Hälytä ja tavoita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia ihmisiä massaviestitoiminnoilla vain sekunneissa (esim. uhka- tai vaaratilannehälytykset)
  • Säästä tekstiviestikuluissa jopa kymmeniä tai satoja tuhansia euroja vuodessa
  • Raportointi tai tarkastukset hoituvat mobiilisti suoraan esim. jokaisen omasta työpuhelimesta
  • Videoyhteys esim. etätyöskentelyyn ja -konsultointiin
  • Perusta ja ylläpidä tarvittaessa tilannekeskusta Secappilla – kulkee mukana taskussasi
  • Paranna henkilökunnan fyysistä turvallisuutta mobiiliturvapainikkeilla (paniikkinappi ja kuolleen miehen kytkin)
Ota yhteyttä