Secapp helpottaa töihinkutsuprosessia ja säästää merkittävästi työaikaa. Järjestelmä tuo apua esimerkiksi sijaisten hälyttämiseen äkillisissä poissaolotilanteissa, sekä päivystävän henkilöstön tavoittamiseen. Töihinkutsujen ja niiden jatkoviestinnän automatisointi vähentää aikaa vieviä soitto- ja tekstiviestirinkejä ja näin myös töihinkutsuja tekevän henkilöstön kuten esimiesten ja vuorovastaavien työkuormitusta.
Töihinkutsua lähetettäessä rajataan potentiaalisia vuoroon tulijoita esimerkiksi osaamisen ja käytettävyyden perusteella. Viestin vastaanottajia voi olla muutamista tuhansiin eikä työn määrä lisäänny. Kiireellisissä tapauksissa viesteille voi asettaa korkeimman prioriteetin, jolloin ne menevät perille vaikka vastaanottajien puhelimet olisivat äänettömällä.
Miksi Secapp?
Automatisoi töihinkutsuprosessi ja jälkiviestintä
Välittömät kuittaukset työvuorojen täytöstä
Säästä aikaa ja vähennä työkuormitusta
Hekin luottavat Secappiin
5 syytä ottaa Secapp käyttöön töihinkutsuissa
- Secappin töihinkutsut säästävät aikaa ja vähentävät työkuormitusta henkilöstöltä, joka hoitaa töihinkutsuja.
- Viestejä voidaan kohdentaa tarkasti vastaanottajien osaamisen, sijainnin ja käytettävyyden perusteella sekä eri ryhmille.
- Kiireellisissä tilanteissa viesteille voidaan asettaa korkein prioriteetti, jolloin ne menevät perille vaikka vastaanottajien puhelimet olisivat äänettömällä.
- Jatkoviestintä hoituu automaation kautta vastaanottajien kuittausten perusteella.
- Vastaanottajia voi olla kymmeniä, satoja tai tuhansia ilman että työn määrä lisääntyy.

Mistä Secappin töihinkutsu rakentuu ?
Secappin töihinkutsutoiminnon avulla kutsut voidaan lähettää helposti ja nopeasti mobiilisovelluksella tai selaimessa, useaa kanavaa pitkin ja viestin lähettäjä saa tietää vastaukset reaaliajassa. Sen kautta voidaan tavoittaa sekä töissä paikalla että poissa oleva henkilöstö ja hälytyksiä voidaan kohdentaa joko kaikille, tai esimerkiksi vain toiselle näistä ryhmistä.
Secappin ansiosta osa töihinkutsuihin liittyvästä viestinnästä voidaan jättää automaation hoidettavaksi: jatkoviestintä voidaan tehdä viestin vastaanottajien kuittauksien perusteella. Automaation kautta hoituu sekä vahvistus työvuoron saaneelle, että kuittaukset niille joita ei valittu. Henkilökunnalla on mahdollisuus valita itse sopivin työntekijä täytettävään vuoroon esimerkiksi heidän osaamisensa perusteella.
Töihinkutsut
- Secapp-järjestelmään luodaan viestipohja töihinkutsuviestille
- Pohjaa käyttämällä töihinkutsu voidaan lähettää vastaanottajille monikanavaisesti, esimerkiksi osaamisen tai muun määritellyn asian pohjalta
- Pohja voi sisältää myös eskalaation, jonka avulla ryhmää voidaan laajentaa automaattisesti ellei vuoro täyty
- Viestin saaneet voivat vastata siihen nappia painamalla, jolloin myös vastaukset saadaan reaaliajassa
- Työvuoroon valittu työntekijä saa vuorostaan lisätietoja ja muut kutsutut saavat tiedon, että työvuoro on täytetty
Viestiautomaatio
- Viestin saaneille lähetetään automaattisesti jatko-ohjeistus heidän kuittaustensa perusteella: esimerkiksi vastausvaihtoehtojen OK / NOK / Ei vastausta mukaisesti
- Jatko-ohjeistus lähetetään valmiiden viestipohjien mukaisesti
- Mahdollisuus saada lähettäjälle tai kaikille vastaanottajille tieto siitä, kuinka vastaanottajat ovat kuitanneet viestin