Secappin Chat on pikaviestintätyökalu, joka mahdollistaa tietoturvallisen keskustelun sekä yksilöiden välillä että keskusteluryhmissä. Chat soveltuu hyvin sekä päivittäiseen keskusteluun, että myös kriittisen tiedon välittämiseen hätätilanteessa. Viestintä on luotettavaa ja nopeaa, joten viestejä voidaan lähettää ja vastaanottaa reaaliajassa. 

Secapp on turvallinen alusta, joka auttaa organisaatiotasi täyttämään GDPR:n tietosuojavaatimukset. Tekstin lisäksi voit jakaa chatissa kuvia, videoita, ääniviestejä, sijaintia sekä tiedostoja. Voit käyttää chattia sekä mobiilisovelluksen että selaimen kautta.

Pyydä esittely

Miksi Secapp?

Viesti viiveettömästi sekä arjessa että poikkeus- ja häiriötilanteissa

Mobiililaitteilla ja työpöytäsovelluksella

Välitä kriittistä tietoa tietoturvallisella, luotettavalla kanavalla

Hekin luottavat Secappiin

5 syytä ottaa käyttöön Secappin chat

  1. Kriittinen tieto saadaan välitettyä sekunneissa oikeille henkilöille.
  2. Hallinnoi tarkasti, kenellä on pääsy keskusteluryhmiin.
  3. Jaettu tieto ja sisältö on aina asiakkaan omistuksessa.
  4. Hyödynnä offline-tukea organisaation yhteystietoluettelon hallinnointiin (erillinen puhelimen omasta)
  5. Seuraa järjestelmän tallentamia audit trail -tietoja esimerkiksi siitä, kuka on lisännyt tai poistanut sisältöä.
Pyydä demo

Mistä chat koostuu?

Helppokäyttöinen järjestelmä sisältää muista pikaviestimistä tutut ominaisuudet sekä on tietoturvallinen vaihtoehto joka on on organisaatiosi keskitetysti hallinnoima. Tiedot pysyvät aina asiakkaan omistuksessa ja niitä säilytetään suomalaisilla, turvallisilla palvelimilla. Organisaatio saa käyttöönsä luotettavat chat-toiminnot erilaisten viestien jakamista varten (teksti, kuva, video, ääniviesti, liite, sijainti) sekä mobiilisovelluksen että selaimen kautta. 

Secappissa on kiinnitetty erityisen paljon huomiota viestien luotettavaan perille menoon ja siihen, että tieto saadaan lähetettyä sekunneissa oikeille henkilöille. Se sopiikin hyvin sekä arkiseen pikaviestintään, että hätätilanteissa tiedon välittämiseen esimerkiksi tilanteen etenemisestä. Chat integroituu saumattomasti Secappin hälytysominaisuuksiin, sillä jokaiseen Secapp-hälytykseen sisältyy oma keskusteluryhmänsä. Erilaisia chat-ryhmiä voidaan luoda hätätilanteita varten myös ennakkoon – jos esimerkiksi eri tiimeillä tai työntekijöillä on tilanteessa erilaiset tehtävät ja toimintaohjeet. 

Pikaviestintätoiminnot

  • Jokapäiväinen pikaviestintä esimerkiksi työtehtävistä eri tiimien sisäisesti tai koko organisaation kesken
  • Poikkeustilanteissa nopea kriittisen tiedon välittäminen ja tilannekuvan muodostaminen
  • Tekstin, kuvien, videoiden, ääniviestien, sijainnin sekä tiedostojen jakaminen
  • Videoyhteys mahdollistaa kokoustamisen ja lisätietojen välittämisen

Tietoturvallisuus

  • Secapp auttaa sinua viestimään tavalla, joka täyttää GDPR-vaatimukset
  • Tiedot ovat aina itse organisaation hallussa 
  • Tietojen etähallinta onnistuu esimerkiksi laitteen kadotessa tai työntekijävaihdoksissa
  • Tiedot pysyvät suomalaisilla palvelimilla

Jutellaan millaista hyötyä Secappista on sinulle ja organisaatiollesi?

Pyydä demo

Asiakkaidemme toimialoja

Hyvinvointialueet

Valmistava teollisuus

Urakointi ja huolto

Tutustu kaikkiin toimialoihin →

Tutustu myös muihin tiimien Secapp-käyttötapoihin

Töihinkutsu

Tavoita henkilöstö ja täytä työvuorot tehokkaasti

Lue lisää
Yksintyöskentelyn turva

Yksin työskentelyn turva ja automaattiset hälytykset

Lue lisää
Hälyttäminen

Hälytä ja saa vastauksia tiimeiltä reaaliajassa

Lue lisää