Secappin massaviestien avulla tiedotat ja hälytät helposti ja nopeasti kaikkia organisaatiossasi, sekä olennaisia sidosryhmiä kuten toisia yrityksiä, terveydenhuoltoa tai virkavaltaa. Massana lähetetyt viestit usean eri laitteen kautta saavuttavat jopa sekunneissa kymmeniä, satoja tai tuhansia ihmisiä.
Viestit ja hälytykset ohittavat tarvittaessa laitteiden äänettömyysasetukset ja vaativat välitöntä vastausta (OK tai NOK). Tämä varmistaa, että saat ihmisten huomion ja vastauksen nopeasti. Secappissa voit luottaa siihen että viestit menevät perille sekä siihen, että kriittinen tieto saadaan lähetettyä ja kohdennettua sekunneissa juuri oikeille henkilöille ja ryhmille.
Miksi Secapp?
Hälytä ja tiedota yhdellä napinpainalluksella tai automaattisesti
Vähennä kriisitilanteissa inhimillisten virheiden mahdollisuutta
Saavuta kymmeniä, satoja tai tuhansia ihmisiä sekunneissa.
5 syytä ottaa käyttöön Secappin massaviestit
- Tavoita kokonaiset yhteisöt sekunneissa sekä poikkeustilanteissa että päivittäisessä viestinnässä
- Viestintä tapahtuu tietoturvallisella alustalla
- Varautuminen valmiilla viestipohjilla häiriö- ja poikkeustilanteita varten
- Viestit ja hälytykset voivat tarvittaessa ohittaa äänettömyysasetukset
- Valvontakeskus voi vaatia vastauksia ja saada tietoa siitä, kuka voi auttaa tilanteen selvittämisessä

Miten massaviestit toimivat?
Secappin avulla voit lähettää massaviestejä, hälyttää ryhmiä sekä kerätä ja jakaa tietoa tietoturvallisella alustalla. Palvelu tarjoaa reaaliaikaiset chat- ja videoyhteystoiminnot ja mahdollisuuden jakaa tekstiä, kuvia, videoita, ääntä, liitteitä sekä sijainnin kartalla. Voit lisätä olemassa olevia ryhmiä, kuten työtiimejä, massaviestien vastaanottajiksi ja yhdistää useita pieniä ryhmiä suuremmaksi vastaanottajaryhmäksi.
Secappia voit käyttää sekä arjessa viestimiseen, että hätätilanteessa hälyttämiseen, varoittamiseen ja kriisiviestintään. Päivittäisessä viestinnässä massaviestejä voidaan käyttää sellaisen tiedon jakamiseen joka vaikuttaa koko organisaatioon, koskien esimerkiksi ajankohtaisia tapahtumia, henkilöstöasioita tai huoltokatkoja. Muokattavat hälytys- ja toimintaohjepohjat mahdollistavat nopean reagoinnin vaaratilanteissa.
Nopea kaksisuuntainen ja monikanavainen hälyttäminen
- Viestin lähettäminen useiden eri kanavien kautta: sovellus, SMS, email, työasema, robottipuhelut ja TETRA/VIRVE.
- Vähentää manuaalista työtä, kuten soittorinkejä.
- Varmistaa, että saat ihmisten huomion ja vastauksen nopeasti.
- Kohdenna viestintää esimerkiksi henkilöiden sijainnin, osaamisen tai ryhmätietojen perusteella
Aluehälytykset
- Aluehälytyksillä organisaatiot voivat määrittää esimerkiksi työpaikkansa siten, että sen sisälle oleville henkilöille, sieltä saapuville tai sieltä lähteville voidaan lähettää automatisoituja viestejä.
- Käyttäjiä voidaan ohjeistaa aluehälytysten kautta esimerkiksi evakuointien aikana, antaa liikkumisohjeita ja muistuttaa varotoimista.
- Hälytyksiä voidaan ajastaa kestämään tietyn ajan tai ne voivat olla aina päällä.
- Alueen ja sillä työskentelevien ihmisten turvallisuus kasvaa, kun vaaratilanteista voidaan ilmoittaa välittömästi ja antaa toimintaohjeistusta.
Tutustu myös muihin organisaatioiden Secapp-käyttötapoihin