Published On: 15.09.2022Last Updated: 15.09.2022Categories: Uutiset

Kesällä 2022 Secappin visuaalinen ilme sai kevyen kasvojenkohotuksen. Se on osa keväällä aloitettua brändiuudistusta, jonka tavoitteena oli modernisoida yrityksen ilmettä, tuoda paremmin esiin Secappin erilaisia käyttötilanteita ja ihmisiä eri toimialoilla. Uuden ilmeen haluttiin myös tukevan paremmin Secappiin yhdistettyjä mielikuvia, kuten turvallisuus ja luotettavuus.

Jo tutuksi tulleesta sinisestä väristä ja logosta ei kuitenkaan haluttu luopua, vaan sekä väritystä että logoa hiukan raikastettiin. Aikaisemmin Secappin tunnusvärinä on ollut ainoastaan sininen. Sinisen sävyä muutettiin kirkkaammaksi ja värimaailmaa myös  monipuolistettiin sekä rikastettiin muilla väreillä, joista erottuvin on verkkosivuillakin näkyvä oranssi. 

Uusien värien lisäksi myös typografiaa nykyaikaistettiin tämän päivän tyyliä vastaavaksi ja silti helppolukuiseksi. Secappin sovelluksessa käytetään silti edelleen laitteiden omia järjestelmäfontteja mm. varman toiminnan ja saavutettavuuden vuoksi. 

Jokainen sekunti merkitsee

Yrityksen logo on jo tuttu asiakkaiden ja käyttäjien keskuudessa, joten logon perusmuotoon ei haluttu puuttua. Logo on saanut muotonsa kilven ja puhekuplan yhdistelmästä, ja se haluttiin säilyttää ennallaan, vain hieman modernisoiden. Myös logon sininen väri keventyi uuden sinisen sävyn ja fontin muuttumisen myötä. 

Näkyvin osa Secappin uutta ilmettä on varmasti kesän 2022 aikana uudistettu verkkosivusto. Uusi väritys, yhtenäinen kuvamaailma ja Secappin monet eri käyttötilanteet on pyritty tuomaan näkyviin myös sivuilla. Uusi ilme tulee näkymään vähitellen myös Secappin kaikissa kanavissa ja materiaaleissa. 

Tuotteemme on edelleen sama tuttu ja turvallinen Secapp, joka tuo turvaa kaikissa tilanteessa, silloin kun jokainen sekunti merkitsee.

“Olen erittäin mielissäni uudistettuun visuaaliseen ilmeeseemme. Pyrimme verkkosivu-uudistuksessa ennen kaikkea lisäämään käyttäjäystävällisyyttä ja asioiden löydettävyyttä. Onkin ollut erittäin ilahduttavaa saada palautetta asiakkailta, että näissä asioissa olemme myös onnistuneet. Visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistamiseen on osallistunut moni ihminen niin omasta tiimistä kuin ulkopuolisista asiantuntijoista. Haluankin kiittää kaikkia tekemästänne työstä ja avusta – omin voimin tämä ei olisi ollut mahdollista!” – Anna-Mari Blek, markkinointipäällikkö, Secapp Oy

Kuulemme mielellämme palautetta sivuista. Olethan siis rohkeasti yhteydessä, oli palautteesi ruusuja tai risuja.

Kesällä 2022 Secappin visuaalinen ilme sai kevyen kasvojenkohotuksen. Se on osa keväällä aloitettua brändiuudistusta, jonka tavoitteena oli modernisoida yrityksen ilmettä, tuoda paremmin esiin Secappin erilaisia käyttötilanteita ja ihmisiä eri toimialoilla. Uuden ilmeen haluttiin myös tukevan paremmin Secappiin yhdistettyjä mielikuvia, kuten turvallisuus ja luotettavuus.

Jo tutuksi tulleesta sinisestä väristä ja logosta ei kuitenkaan haluttu luopua, vaan sekä väritystä että logoa hiukan raikastettiin. Aikaisemmin Secappin tunnusvärinä on ollut ainoastaan sininen. Sinisen sävyä muutettiin kirkkaammaksi ja värimaailmaa myös  monipuolistettiin sekä rikastettiin muilla väreillä, joista erottuvin on verkkosivuillakin näkyvä oranssi. 

Uusien värien lisäksi myös typografiaa nykyaikaistettiin tämän päivän tyyliä vastaavaksi ja silti helppolukuiseksi. Secappin sovelluksessa käytetään silti edelleen laitteiden omia järjestelmäfontteja mm. varman toiminnan ja saavutettavuuden vuoksi. 

Jokainen sekunti merkitsee

Yrityksen logo on jo tuttu asiakkaiden ja käyttäjien keskuudessa, joten logon perusmuotoon ei haluttu puuttua. Logo on saanut muotonsa kilven ja puhekuplan yhdistelmästä, ja se haluttiin säilyttää ennallaan, vain hieman modernisoiden. Myös logon sininen väri keventyi uuden sinisen sävyn ja fontin muuttumisen myötä. 

Näkyvin osa Secappin uutta ilmettä on varmasti kesän 2022 aikana uudistettu verkkosivusto. Uusi väritys, yhtenäinen kuvamaailma ja Secappin monet eri käyttötilanteet on pyritty tuomaan näkyviin myös sivuilla. Uusi ilme tulee näkymään vähitellen myös Secappin kaikissa kanavissa ja materiaaleissa. 

Tuotteemme on edelleen sama tuttu ja turvallinen Secapp, joka tuo turvaa kaikissa tilanteessa, silloin kun jokainen sekunti merkitsee.

“Olen erittäin mielissäni uudistettuun visuaaliseen ilmeeseemme. Pyrimme verkkosivu-uudistuksessa ennen kaikkea lisäämään käyttäjäystävällisyyttä ja asioiden löydettävyyttä. Onkin ollut erittäin ilahduttavaa saada palautetta asiakkailta, että näissä asioissa olemme myös onnistuneet. Visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistamiseen on osallistunut moni ihminen niin omasta tiimistä kuin ulkopuolisista asiantuntijoista. Haluankin kiittää kaikkia tekemästänne työstä ja avusta – omin voimin tämä ei olisi ollut mahdollista!” – Anna-Mari Blek, markkinointipäällikkö, Secapp Oy

Kuulemme mielellämme palautetta sivuista. Olethan siis rohkeasti yhteydessä, oli palautteesi ruusuja tai risuja.