Miten hyvin pysyt tilanteen tasalla?
Silloin kun jokainen sekunti merkitsee, ovat palvelun toimintavarmuus, turvallisuus ja helppokäyttöisyys ratkaisevia tekijöitä. Suomalainen Secapp on ammattikäyttäjien tarpeeseen tehty SaaS-palvelu, joka varmistaa teollisuuden toiminnan sujumisen sekä arjen viestinnässä että poikkeustilanteissa.
Tavoitat nopeasti oikeat henkilöt yli yksikkö- ja organisaatiorajojen, saat reaaliaikaisen tilannekuvan sekunneissa ja parannat yksin työskentelevien turvallisuutta. Ota Secappin avulla langat käsiisi jo tänään!
Kaikille turvallisempi työympäristö – myös poikkeustilanteissa
Säilytä toimintakyky kaikissa tilanteissa ja säästä euroja
Minimoi inhimilliset virheet ja vähennä riskejä
”Valitsimme Secappin, koska se oli toimivin, turvallisin ja kustannustehokkain vaihtoehto meidän tarpeisiimme. Henkilökuntamme tietää, miksi järjestelmä on olemassa ja miten se toimii. Käyttöönotto hoitui sujuvasti, kun saimme siirrettyä olemassa olevat yhteystietolistamme suoraan Secappiin. Odotuksemme järjestelmästä ovat täyttyneet täysin.”
”Jos osaa käyttää älypuhelinta, osaa myös käyttää tätä sovellusta.”
Monipuolinen ja käyttäjien tarpeisiin mukautuva
Secapp on ainutlaatuinen palvelu, jossa tiedottaminen, tilannejohtaminen ja turvallisuus ovat samassa järjestelmässä. Räätälöi käyttö organisaation tarpeiden mukaan. Tiedota, hälytä henkilöitä tai asiantuntijatiimejä, kerää ja jaa tietoa. Pidä sidosryhmät ajan tasalla chat- ja videoyhteyksien avulla.
Data pysyy aina asiakkaan hallinnassa ja mikä parasta, Secapp ei vaadi laitehankintoja ja sen käyttöönotto on erittäin nopea! Toimintavarmuus, kohtuulliset kustannukset ja helppokäyttöisyys ovat syitä, minkä vuoksi Secapp on yhä useamman organisaation valinta.
Useille eri laitteille
Selainkäyttö, Android, iOS, Win10 ja viranomaislaitteet (mm. Virve). Tuki myös tekstiviesteille, sähköposteille, puheluille (myös robottipuhelut) sekä useille verkkoteknologioille.
Nopeat kuittaukset
Välitön vastaus viesteihin ja hälytyksiin (OK tai NOK) antaa reaaliaikaisen tilannekuvan niin hälytyksissä, töihinkutsuissa kuin sijaisenkin löytämisessä.
Mobiilit tarkistuslistat
Digitalisoi turvallisuus- ja laatutarkastukset, ohjeiden ja työnkulkujen antaminen kriittisissä tilanteissa tai mitkä tahansa lomakkeet helposti muokattaviksi tarkistuslistoiksi.
Säästää aikaa ja rahaa
Pienemmät kustannukset verrattuna tekstiviesteihin ja puheluihin. Kaikki tärkeä tieto löytyy samasta paikasta ja näkyy kaikille, soittorinkejä ei tarvita, manuaalinen työ vähenee ja aikaa vapautuu muuhun.
OneClick -painikkeet
Secappin OneClick-painikkeilla voit yhdellä klikkauksella hälyttää apua, ilmoittaa poikkeustilanteesta tai avata raportin. Ne myös parantavat yksintyöskentelyn turvaa.
Herättää huomion
Korkean prioriteetin hälytykset ohittavat puhelimen äänettömyysasetukset. Evakuointi- tai uhkavaroitukset herättävät huomion ja tavoittavat oikeat henkilöt ja isot massat sekunneissa.
Miksi valita Secapp?
Turvallinen työympäristö ja nopea tiedonkulku ovat yrityksessä avainasemassa silloin kun halutaan minimoida riskit ja välttää vahingot. Secapp ei ole vain yksi viestintäsovellus lisää, vaan sillä hoidat päivittäisen sisäisen viestinnän lisäksi myös töihinkutsut, raportoinnin, kriisiviestinnän ja henkilöstön turvaamisen.
Secapp mukautuu erilaisiin tarpeisiin, joten et maksa mistään turhasta. Se sopii kaikenkokoisille organisaatioille aina pienestä yksittäisen toiminnon käytöstä laajaan useiden eri toimijoiden yhteistyöhön. Palvelulla on tietoturvan hallintajärjestelmän ISO 27001:2013 -sertifikaatti.
- Tuo turvaa yksintyöskentelyyn haastavissa olosuhteissa
- Ylläpidä tilojen, yksiköiden ja laitteiden tietoja
- Luo ja seuraa projekteja, raportteja, kuluja, tilauksia ja laskuja
- Jaa tietoa sidosryhmille ja ylläpidä tilannekeskusta yli yksikkö- ja organisaatiorajojen
Secappin käyttäminen myös arjessa tekee siitä tutun ja helpon käyttää myös silloin, kun tarvitaan häiriötiedotusta tai nopeaa reagointia.
Ei mutkikasta käyttöönottoprojektia ja asiantuntijoidemme apu on aina tukenasi.
Kokeile demoa jo tänään!
Secapp lukuina
Secapp on perustettu vuonna 2011 varmistamaan, että organisaatiot voivat toimia turvallisesti ja mahdollisimman normaalisti sekä arjessa että kriittisissä tilanteissa.