Taisto-harjoitus antoi Secappille tilaisuuden harjoitella varautumista ja testata omia toimintatapoja häiriötilanteessaanna-mari.blek@secapp.fi2024-03-15T12:19:45+02:0029.01.2024|Uutiset|
Asiakaskokemus: SSAB Raahen tehdaspalokunta keskitti viestinnän ja hälytykset Secappillaanna-mari.blek@secapp.fi2024-07-30T09:32:37+03:0025.01.2024|Asiakaskokemukset|
Kuinka varautua uuteen varautumisen aikakauteen?anna-mari.blek@secapp.fi2024-09-02T15:20:52+03:0004.01.2024|Uutiset|
Jokainen sekunti merkitsee – varautuminen ja kriisiviestintä osana kyberturvallisuuttaanna-mari.blek@secapp.fi2024-09-02T15:20:52+03:0002.01.2024|Uncategorized, Uutiset|
Secapp ja kansainvälinen teleoperaattori Telia yhteistyöhön – Jatkossa Secappin kriittiset hälytysviestit voidaan ohjata perille varmasti myös ruuhkatilanteissaanna-mari.blek@secapp.fi2024-10-17T09:32:53+03:0011.12.2023|Kumppanit, Uutiset|
Secappin Asiakaspäivä 2023 – Yhteistyö ja varautuminenanna-mari.blek@secapp.fi2023-10-19T15:06:30+03:0019.10.2023|Uutiset|