Pyydä demo
Pyydä demo

Käyttäjän salasanan vaihtaminen ja palautus

Palautus käyttäjän toimesta #

  • Käyttäjä voi palauttaa salasanansa kirjautumissivun “unohditko salasanasi?” -linkistä.
  • Kirjaamalla käyttäjänimensä (puhelinnumero, ellei nimeä ole käyttäjän asetuksissa muutettu) ja painamalla “lähetä” käyttäjä saa kymmenen minuutin sisällä sähköpostiinsa viestin, jonka kautta salasanan pystyy palauttamaan.
  • Huom! Jos organisaatiosi käyttää Microsoft-kirjautumista, voit palauttaa salasanasi painamalla ”Sign in with Microsoft” -painiketta ja seurata sivuston tarjoamaa polkua salasanan palauttamiseen.

Vaihtaminen käyttäjän toimesta #

  • Käyttäjä voi vaihtaa salasanansa itse Secapp:in kautta, mikäli hän pääsee kirjautumaan sisään.
  • Käyttäjä saa omat tietonsa auki
    • Websovelluksessa: oikean yläreunan oma nimi -> Asetukset
    • Mobiilisovelluksessa: oikean yläreunan kolme pistettä -> Asetukset -> Oma nimi.
  • Salasanan voi vaihtaa kirjaamalla uuden salasanan sille määrättyihin kohtiin, selaamalla sivun pohjalle ja painamalla “tallenna”.

Palautus henkilökunnan toimesta #

  • Henkilökunta-käyttäjätason (pääkäyttäjä, järjestelmän hallinnoija, tähdellä merkitty käyttäjä) käyttäjä voi resetoida käyttäjän salasanan.
  • Käyttäjän asetukset saa auki klikkaamalla käyttäjän nimeä “käyttäjät” -sivustolla.
  • Asetuksista käyttäjälle voidaan lähettää automaattinen “palauta salasanasi” -viesti kytkemällä “resetoi salasana” päälle, valitsemalla pudotusvalikosta viestin vastaanottotapa, selaamalla sivuston pohjalle ja painamalla “tallenna”.

Go to Top