Asiakaskokemus: SSAB Raahen tehdaspalokunta keskitti viestinnän ja hälytykset Secappilla
"Tarvitsemme vain yhden järjestelmän, jota käytämme hälytystilanteessa ja kommunikoinnissa." ...
Kuinka varautua uuteen varautumisen aikakauteen?
Toiminnan tai liiketoiminnan jatkuvuudesta on tullut äärimmäisen tärkeää julkisille ...
Jokainen sekunti merkitsee – varautuminen ja kriisiviestintä osana kyberturvallisuutta
Julkaistu alun perin Cyberwatch Finland -lehdessä 3/2023. Kari Aho, toimitusjohtaja, Secapp ...
Secappin Asiakaspäivä 2023 – Yhteistyö ja varautuminen
Secappin Asiakaspäivä 2023 – Yhteistyö ja ...
Nämä ovat yleisimmät viestinnän haasteet kriisitilanteessa
Kuinka organisaatiosi on varautunut? Kun ...